Datum konání: 23. 4. 2024 - 24. 4. 2024
V úterý 23. 4. v odpoledních hodinách proběhnou v budově školy v Sebranicích třídní schůzky pro zákonné zástupce žáků 1. stupně za účelem předání informací o prospěchu a chování. Konzultace se uskuteční formou tripartity: učitel - žák - rodič.
Ve středu 24. 4. v čase 14:30-17:00 proběhnou v budově školy v Lubné třídní schůzky pro zákonné zástupce žáků 2. stupně za účelem předání informací o prospěchu a chování. Konzultace se uskuteční formou tripartity: učitel - žák - rodič.
Datum konání: 10. 4. 2024
Ve středu 10. dubna 2024 se koná zápis dětí do 1. ročníku pro školní rok 2024/2025. K zápisu zveme všechny děti narozené od 1. 9. 2017 do 31. 8. 2018, dále všechny děti, kterým byl v r. 2023 odložen začátek povinné školní docházky, a případně i děti mladší (narozené do 30. 6. 2019), jejichž rodiče se domnívají, že děti již dosáhly školní zralosti.
Upozornění pro rodiče "pětiletých" školáků:
Podmínkou přijetí dítěte narozeného v období od září 2018 do konce prosince 2018 k plnění povinné školní docházky je doporučující vyjádření školského poradenského zařízení. Podmínkou přijetí dítěte narozeného od ledna 2019 do konce června 2019 jsou doporučující vyjádření školského poradenského zařízení a odborného (dětského) lékaře, tj. oba dva tyto dokumenty. Předložit je nutné již při zápisu.
Místo konání: Základní škola Lubná – Sebranice, budova školy v Sebranicích,
učebna 2. třídy
569 62 Sebranice 19
Termín konání: středa 10. 4. 2024 od 13:00 do 17:00 hodin
K zápisu vezměte s sebou platný občanský průkaz a rodný list dítěte.
Informace k průběhu zápisu
O přijímání žáků do 1. ročníku k základnímu vzdělávání rozhoduje ředitelka školy, a to na základě údajů uvedených v žádosti podané zákonnými zástupci žáka.
1) Kritéria pro přijímání žáků:
a) přijaty budou všechny děti ze školského obvodu, kterým jsou obec Lubná a obec
Sebranice,
b) děti z jiných školských obvodů budou přijímány v pořadí došlých žádostí až do
naplnění kapacity.
2) Počet žáků, které je možné přijmout: 30
3) Popis formální části zápisu
Zákonný zástupce dítěte požádá o zápis dítěte k plnění povinné školní docházky
podáním vyplněné žádosti (žádost možno stáhnout na školním webu – Dokumenty
školy, nebo lze vyplnit až při zápisu); bude ověřena totožnost zákonného
zástupce a údaje uvedené v žádosti. Oznámení o přijetí dítěte bude zveřejněno pod
registračním číslem na webu školy, na vstupních dveřích budovy I. st. v Sebranicích a
ve vitríně u školy v Lubné.
V případech, kdy během průběhu praktické části zápisu bude zákonným
zástupcům doporučen odklad zahájení plnění povinné školní docházky, bude
rozhodnutí vydáno v zákonných lhůtách po konečném stanovisku zákonného zástupce.
4) Popis praktické části zápisu
Se souhlasem zákonného zástupce proběhne s dítětem rozhovor, jehož součástí je
zjišťování školní zralosti: rozumové schopnosti (barvy, tvary, schopnost abstrakce
atd.), motorika ruky, řečové dovednosti, smyslová zralost – v délce max. 20 minut.
V případě, že by zákonný zástupce s rozhovorem nesouhlasil, je nutné toto sdělit při
formální části zápisu.
5) Zákonný zástupce dítěte může být přítomen u všech součástí zápisu.
Žádost o odklad zahájení povinné školní docházky
Zákonný zástupce dítěte požádá o odklad zahájení povinné školní docházky podáním vyplněné žádosti o odklad (žádost možno stáhnout na školním webu – Dokumenty školy, nebo lze vyplnit až při zápisu).
K žádosti přiložte doporučení školského poradenského zařízení a doporučení dětského lékaře (nutné jsou oba tyto dokumenty).
Vyplněnou a podepsanou žádost můžete podat následujícími způsoby:
- osobně při zápisu 10. 4. 2024 v budově školy v Sebranicích
- do datové schránky (6cbmc4u)
- poštou
- osobním podáním ve škole (kancelář školy, Lubná 34)
a to v termínu do 30. 4. 2024.
Upozornění:
O odklad zahájení povinné školní docházky je možné požádat pouze v době zápisu dítěte - tedy během dubna. Později podané žádosti budou muset být automaticky zamítnuty. Pro kladné vyřízení žádosti o odklad jsou nutné následující 2 doklady: doporučující vyjádření dětského lékaře nebo klinického psychologa a současně doporučující vyjádření pedagogicko-psychologické poradny.
Mgr. Jitka Kučerová
ředitelka školy
Datum konání: 22. 12. 2023
Na den 22.12. bude pro žáky školy vyhlášeno ředitelské volno z provozních důvodů. Školní družina nebude v provozu a obědy budou všem žákům hromadně odhlášeny.
Datum konání: 27. 11. 2023
Dnes jsme byli informováni ZOOS o rozhodnutí zaměstnanců připojit se k jednodenní stávce zaměstnanců škol a školských zařízení. Na základě této skutečnosti Vám oznamujeme uzavření obou stupňů základní školy, školní družiny i obou školních jídelen v pondělí 27.11.2023. Většina zaměstnanců naší školy se rozhodla do stávky zapojit, proto nebude možné zajistit provoz všech jejich součástí. Provoz bude obnoven v úterý 28.11.2023.
Omlouváme se za způsobené komplikace.
Datum konání: 14. 11. 2023 - 15. 11. 2023
V úterý 14. 11. v odpoledních hodinách proběhnou v budově školy v Sebranicích třídní schůzky pro zákonné zástupce žáků 1. stupně za účelem předání informací o prospěchu a chování. Konzultace se uskuteční formou tripartity: učitel - žák - rodič.
Ve středu 15. 11. v čase 14:30-17:00 proběhnou v budově školy v Lubné třídní schůzky pro zákonné zástupce žáků 2. stupně za účelem předání informací o prospěchu a chování. Konzultace se uskuteční formou tripartity: učitel - žák - rodič.
Datum konání: 3. 10. 2023 - 9. 10. 2023
Vzhledem k tomu, že do doplňovacích voleb do školské rady byla navržena pouze jedna kandidátka, proběhne hlasování elektronickou formou prostřednictvím ankety v informačním systému Bakaláři.
Anketa bude zpřístupněna dne 3. 10. a hlasovat bude možné do 9. 10., 17:00.